Rychlá a spolehlivá dodávka

Možnost platby při převzetí

Skladování v České republice

STÍŽNOSTI NA PRODUKTY A SPORY

REKLAMACE NA DORUČENÍ

Pokud byl váš výrobek během přepravy poškozen nebo neodpovídá vaší objednávce (chybí nebo je špatný), informujte nás prosím e-mailem EuroTrendsCZ@gmail.com do 48 hodin od doručení

Prosím odpovězte zasláním fotografie balíku (s viditelným štítkem) a přijatých produktů, kde je jasně patrné poškození.

Období se počítá od prvního dne po datu obdržení zboží.

Vaší stížností se budeme zabývat přednostně a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti.

VADNÝ VÝROBEK NEBO CHYBNÝ VÝROBEK

Spotřebitel může uplatnit svá práva ohledně objektivní chyby resp. vadný výrobek, oznámí-li tuto skutečnost prodávajícímu do 14 dní. Spotřebitel musí vadu v oznámení vady podrobně popsat a umožnit prodávajícímu prohlídku věci.

Spotřebitel, který prodávajícího správně informoval o vadě, má právo od prodávajícího požadovat:

  1. Na odstranění vady zboží nebo vrácení části uhrazené částky v poměru k vadě nebo
  2. Vymění vadné zboží za nové zboží popř
  3. Vrátí zaplacenou částku.

Není-li existence vady zboží nebo nesrovnalosti v poskytování služby zpochybněna, musí prodávající žádosti spotřebitele z předchozího odstavce vyhovět co nejdříve, nejpozději však do 8 dnů.

Prodávající musí na žádost spotřebitele odpovědět písemně nejpozději do 8 dnů od obdržení žádosti, pokud je existence vady zboží zpochybněna.

Když se jedná o skutečnou vadu výrobku:

  1. Nemá-li výrobek vlastnosti potřebné pro jeho obvyklé užívání nebo provoz;
  2. Nemá-li výrobek vlastnosti potřebné pro zvláštní použití, pro které ji kupující kupuje, ale které byly prodávajícímu známy nebo mu měly být známy;
  3. Nemá-li výrobek vlastnosti a funkce, které byly výslovně nebo mlčky ujednány nebo předepsány;
  4. Pokud prodávající předal výrobek, který neodpovídá vzoru nebo modelu, pokud nebyl vzor nebo model prezentován pouze pro upozornění.

Vhodnost zboží pro běžné použití se posuzuje s ohledem na běžné zboží stejného druhu a s přihlédnutím k případným prohlášením prodávajícího o vlastnostech zboží učiněným prodávajícím nebo výrobcem, zejména prostřednictvím reklamy, prezentace výrobku nebo uvedení na samotné zboží.

Jak se uplatňuje skutečná chyba výrobku?

Zákazník může uplatnit svá práva vyplývající ze skutečné vady výrobku, pokud nám vadu oznámí do dvou měsíců ode dne zjištění vady.

Zákazník musí závadu blíže popsat v oznámení o chybě a umožnit nám prohlídku věci.

Na odpovědnost za věcné chyby se vztahují ustanovení zákona upravující závazkové vztahy a zákona o ochraně spotřebitele.

Kdy prodejce nenese odpovědnost za věcné chyby?

Prodávající neručí za věcné vady zboží, které se projeví po uplynutí dvou let od dodání věci. Má se za to, že vada na majetku existovala v době doručení, pokud se projeví do šesti měsíců od vydání. Práva spotřebitele se promlčují za dva roky ode dne, kdy prodávajícího o vadě informoval.

Poštovní náklady hradí odesílatel, nepřijímáme zásilky s platbou příjemce.

Zákazník nemůže před odstoupením od smlouvy zboží využívat bez omezení. Zákazník může prozkoumat a vyzkoušet zboží do míry nezbytné pro stanovení konkrétní situace. Zákazník je zodpovědný za snížení hodnoty zboží, pokud je toto snížení výsledkem chování, které nebylo nezbytně nutné k určení vlastností, stavu a funkčnosti zboží. Zákazník nemá nárok na odstoupení od smlouvy v případě smluv, jejichž předmětem je zboží, které bylo vyrobeno podle přesných požadavků zákazníka a uzpůsobeno jeho osobním potřebám, které je svým charakterem nezpůsobilé pro náhradu, které není trvanlivé nebo jehož datum spotřeby již uplynulo. Při vrácení zboží zákazník posílá formulář s osobními údaji a bankovním účtem, na který chce obdržet finanční náhradu. Peníze pošleme zpět do 14 dní od obdržení zásilky na naši adresu.

Při odstoupení od smlouvy, v níž byl uplatněn bonus, slevový nebo akční kód, jsou tyto prostředky považovány za slevu a nejsou zákazníkovi nahrazeny. Zákazníkovi je vrácena pouze zaplacená částka.

Seznam položek, u nichž je odstoupení od smlouvy nemožné nebo je limitováno:

Plavky, spodní prádlo: Plavky a spodní prádlo nelze vrátit z hygienických důvodů.

E-kniha: E-kniha je intelektuální vlastnictví, které nelze fyzicky vrátit (lze je přeposílat či kopírovat), takže není možné za tyto položky získat finanční náhradu ani je vyměnit.

POKUD ZBOŽÍ NENÍ NA SKLADĚ

Stává se, že zákazník provede online objednávku, prodejce ji potvrdí a později zákazníka informuje, že objednané zboží není na skladě; zboží již bylo zaplaceno. Pokud zboží není dostupné, a prodejce tedy nemůže dostát svým povinnostem, společnost upozorní zákazníka e-mailem a po obdržení faktury o transakci vrátí peníze do 14 dní po upozornění.

ZÁRUKA: VÝMĚNA ZBOŽÍ

Na zboží se vztahuje záruka, je-li tak uvedeno na záručním listu nebo na faktuře. Záruka je platná podle pokynů na záručním listu a při předložení faktury. Na výrobky v internetovém obchodě se vztahují záruční podmínky v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele.

NÁKLADY NA DOPRAVU PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Náklady na vrácení zboží nese kupující. Vrácené produkty nepřijímáme na dobírku.

Adresa pro vrácení zboží je uvedena v rámci e-mailu, který obdržíte po žádosti o odstoupení od smlouvy, vrácení kupní ceny popř. výměna produktu.

KLADNĚ VYŘÍZENY BUDOU POUZE ŽÁDOSTI, KTERÉ SPLŇUJÍ VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ PODMÍNKY.

Methods

Rychlá a spolehlivá dodávka

Možnost platby při převzetí

Skladování v České republice

100% bezpečný nákup

zabezpečeno 256bitovým šifrováním